Veelgestelde vragen
1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen en ga naar afrekenen.
2. Selecteer de gewenste kleur, de gewenste bewerking en het aantal. 3. Heb je een cadeaubon of kortingscode? Deze kan je invullen wanneer de producten in jouw winkelwagen zitten.
4. Vul de adresgegevens in bij de factuurgegevens.
– Verstuur je het cadeau naar een ander adres? Vink dan ‘Bezorgadres is anders dan factuuradres’ aan.
5. Voeg het logo toe;
6. Kies een leveringsmethode;
6. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
7. Je ontvangt een e-mail als bevestiging van je bestelling.
8. Is je bestelling verzonden, dan krijg je een e-mail met track & trace informatie.
Klik op het winkelmandje en ga naar ‘BEKIJK WINKELWAGEN’. Je ziet nu een overzicht van de gekozen producten. Hier verwijder je eenvoudig een product door op het kruisje voor de productafbeelding te klikken.
Ja, het is mogelijk om als bedrijf op rekening te bestellen.
Hoe werkt dit?
- Stuur ons een mail met je bestelling en eventuele op- of aanmerkingen. Je ontvangt (op werkdagen) binnen 1 uur een mail met een bestelformulier waarin je de leverdatum, factuurgegevens en tekst voor op het wenskaartje kunt invullen. - Vul het bestelformulier in en mail dit naar ons. - Wil je naar meerdere adressen sturen? Download dan het format voor het aanleveren van de adressen, vul de gegevens in van de ontvangers waar de cadeaus naartoe mogen en voeg deze toe aan je mail. - Als wij het ingevulde bestelformulier (en eventueel het adressenbestand) hebben ontvangen gaan we de bestelling verwerken en ontvang je de factuur per mail.
Nee, er zit geen factuur of pakbon bij de cadeaubox. Dit doen we om papierverspilling te minimaliseren en het voor de ontvanger niet leuk is om de prijs van de box te zien. Na betaling ontvang je een orderbevestiging per mail met de bestelgegevens.
Je kunt bij het afrekenen onder het kopje bestelnotities eventuele aanvullende wensen doorgeven. Het kan zijn dat onze toppers van het magazijn deze notities over het hoofd zien. Wanneer het een belangrijke wens is raden wij je altijd aan om nog even na te bellen zodat wij dit nog even kunnen aankaarten.
Ben je een product vergeten of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op. Bel ons op +31(0)85 4822344 of stuur een e-mail naar info@debestelbox.nl. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit bestelnummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen. Is het pakket al onderweg? Dan kun je het weigeren als de pakketbezorger het komt bezorgen. De pakketbezorger neemt het pakket dan weer mee. Dit is kosteloos. Heb je je bestelling al wel aangenomen? Vul dan het retourformulier in om je bestelling te retourneren.
We proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra de producten weer beschikbaar zijn passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven of stuur een email naar info@debestelbox.nl
Ja dat kan, je kunt meerdere producten met elkaar combineren en wij pakken altijd alles bij elkaar in. Mocht je nog extra wensen hebben mag je in bij het afrekenen aangeven wat deze wensen zijn.
De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals het product zelf en het aantal. Bij het plaatsen van de bestelling worden de verzendkosten altijd meegenomen en weergegeven in de berekening.
Wij verzenden onze pakketten met DHL. Als je op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dan garanderen wij dat we je bestelling dezelfde dag aan DHL overdragen. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag in Nederland en binnen 2 dagen in België. Als je op werkdagen voor 10:00 uur besteld kunnen we jouw pakket nog voor de middag meegeven aan DHL. Je ontvangt je bestelling dan dezelfde avond. Uiteraard lukt dit vaak wel, maar niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor.
DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag in Nederland en 2 werkdagen naar België te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. De overeengekomen levertijden zijn indicatief en onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Als je bestelling een dag na de verwachte leverdatum nog niet is afgeleverd, controleer dan eerst de bezorginfo via de Track & Trace die per e-mail is gestuurd. We willen je graag vragen om 2 vertraagdagen af te wachten. Is je bestelling 2 dagen later nog steeds niet aangekomen? Bel of mail onze klantenservice dan. Heb je geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Bel of mail onze klantenservice dan.
Wij doen er alles aan om bestelling en inhoud veilig en heel te versturen. Mocht de box aan de buitenkant totaal beschadigd zijn vragen wij je om hier foto’s van te maken en deze te mailen naar info@debestelbox.nl. Wij zullen dan een claim indienen bij onze partner(s). Zonder duidelijke foto’s van de beschadiging kunnen wij geen claim indienen.
Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice. Zij kunnen uitzoeken waar het fout is gegaan en uiteraard zorgen zij voor een passende oplossing.
Op de huidige website is het nog niet mogelijk om een account aan te maken. Wel hebben wij ook een gesloten cadeauportaal, wat we geheel volgens jouwe wensen in kunnen richten. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Dit kan zeker. Ga hiervoor naar debestelbox.nl of neem contact op voor de mogelijkheden.
Ben je op zoek naar een attentie, presentje of een leuk cadeau om je medewerkers en/of relaties op vaste basis te verrassen op hun verjaardag of jubileum? Kies dan voor de Verjaardags- en jubileumservice van De Bestelbox. Een feestje voor jou en voor de medewerkers en/of relaties. Wij verzorgen namelijk het gehele proces van A tot Z zodat het voor iedereen een feest is om cadeaus te versturen en te ontvangen.
De Verjaardags- en jubileumservice van De Bestelbox is een antwoord op:
Welke collega’s zijn er binnenkort jarig of vieren hun werkjubileum?
Wie zorgt ervoor dat het geschenk op tijd verstuurd wordt?
Met welk geschenk kom je dit keer origineel voor de dag?
En hoe zorg je dat je niemand vergeet?
Hoe werkt het?
Neem contact met ons op om alle om alle mogelijkheden te bespreken
Ja, het is mogelijk om als bedrijf op rekening te bestellen. Bij het doen van een bestelling kun je aangeven dat je op factuur wilt overmaken. Na het afronden van de bestelling neemt één van onze medewerkers contact op. Klopt dit??
Hier zijn we bekend mee! Werk je bij een provincie, gemeente of overheidsinstantie? Dan maken jouw administratie waarschijnlijk gebruik van e-facturatie. Ook deze factuurmethode wordt door De Bestelbox ondersteund. Wij zijn aangesloten bij diverse e-facturatie platformen voor een correcte afwikkeling van jouw factuur volgens de vereiste normen.
Heb je een product en het gewenste aantal geselecteerd, kun je op de button ‘Vrijblijvende offerte’ klikken en een offerte aanvragen.
Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:
iDEAL
Wanneer je gebruikmaakt van iDEAL, dan krijgen wij je betaling direct binnen. Als je bankiert bij ABN Amro, SNS Bank, ING, Rabobank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab dan kun je heel eenvoudig betalen via iDEAL. Dit is de veiligste en gemakkelijkste betaalmethode voor online betalingen.
Creditcard (VISA, KBC & Mastercard)
Wij accepteren alle VISA, KBC en Mastercard creditcards. Je gegevens worden beveiligd via de SSL-procedure, waardoor je veilig online kunt betalen met je creditcard.
Factuur
Het is mogelijk om als bedrijf te betalen per factuur. Mail ons je bestelling naar info@debestelbox.nl. Als wij het ingevulde bestelformulier (deze ontvang je van ons) hebben ontvangen gaan we de bestelling verwerken en ontvang je de factuur per mail.
KBC (België)
Met KBC kunt je veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van KBC.
Is de betaling mislukt? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats dan de bestelling opnieuw of neem contact op met de klantenservice.
Je kunt de code van je kortingscode of cadeaubon invullen bij het afrekenen in het blauwe balkje bovenaan de pagina. Het bedrag van de kortingscode/cadeaubon wordt direct verwerkt. Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de kortingscode/cadeaubon, dan kun je het resterende bedrag voldoen met een andere betaalmethode. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilverd, blijft het resterende saldo niet op je cadeaubon staan.
- Industrieweg 3-z
2712 LA Zoetermeer - 085 482 2344
- info@debestelbox.nl
Vraag of opmerking? Stuur ons een bericht
- Klantcase 1
- Klant
- “Lorem Ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum ”
- Klantcase 2
- Klant
- “Lorem Ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum ”
- Klantcase 3
- Klant
- “Lorem Ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum ”
- Klantcase 4
- Klant
- “Lorem Ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum ”